Monday, 3 November 2014

Royalty...








Good morning great young mind, what’s popping??Whats the 411??  How was your weekend fam? Mehn my own was very ghen ghen ooo.. Sadly I had only about 12 hours of sleep in all, so my eye lids are kinda doing touching body together right now, but we shall survive sha… and the excitement in me to share this post supersedes the sleep so Leggooo.. So everybody knows that one of the coolest Bloggers around celebrated her Birthday yesterday nah.. and it was super fab. So we in Nigeria went to an Orphanage home in Lagos to celebrate Erniesha Tibs Birthday, and trust me it was turn up turn up.. You see ehn, as a Woman Wrapper by training, I have been  toasting pppplllleeeennnntttyyyy bloggers and ladies online, and yesterday was an opportunity to meet and toast them In real life **Shines teeth.  I finally got the opportunity to meet all those Bloggers and members of the TTT Fam that I have been tripping for all these many many years, I met the Beautiful Lily, I met MOBY! Heheheh I mean meeting Moby was a very hallelujah moment for me, like one of the achievement of the year. Remain small sef I wanted to ask for her autograph **Whispers MOBY can fine for Africa sssshaaa… I met Zeezah, choi that geh had me singing **I fit die on top your matter eh, Zeezah ooo, you too fine god bles your Mother eh, Zeezah ooo…  in my head…She fine like that ooo, I mean sitting down next to Zeezah alone made all the hair on my skin to stand.. heheh and I met my beautiful awesome and smart Agbani.. I mean if you think Agbani is beautiful on her Blog posts yeah, **well in Wajilda’s voice.. You aint seen nada yet, cause you need to see Tosyne in real life, I mean she is so fine, and so hot that she makes the Sunday sun which I soooo much suffered under yesterday thanks to Here Maps for windows phone feel cold. It was a whole wonderful experience. I was also humbled to meet and shake hands with G.B of TTT. Mannie, i know his house nah ooo, so we will go and kidnap him and collect ransom money from all the fine ghehs in the TTT Fam blog since they like him so much. :) That Brother ehn, he has stolen the hearts of all the gehs on the TTT Fam blog ooo, therby shortening me and Mannies Toastable gehs ration. **Crying in French. I also met other cool  members of the TTT Fam blog, and my it was wow! As in being in the same room with all those guys that you have known for so long but have been with only on the internet was a very ghen ghen feeling. Just that I suffered that yesterday ehn.. lemme give y’all an advice, if you are going somewhere ehn, and you dunno road, never and I mean NEVER  use HERE Maps on Windows phone, cause if you keep following that damn thing yeah, you could end up in Afghanistan or Sambisa or somewhere shaa.. Lily I am still fighting thee ooo.. But anyway, our love covers the multitude of your sins…


So Royalty.. Last week Thursday I had to go to Samsung Office at Ikeja to fix Dr Duru’s Laptop, and then I ended up trekking he entire Oba Akran ** looks at shoe, Chei!  I have suffered in this life. I was on my own oh, and then having that my sisters licensing exam is coming, and her stupid craze man Laptop didn’t know that now was not a good time to crash, I had to go fix the laptop, where as Dr. was supposed to pay some money into my account. Have I told you that Dr likes to put her phone on silent and throw inside inside her bag that it would take an Ultimate search to find it? So ongoing to Ikeja, my FBN account balance was N1,877, and my Stanbic was N470( I dey owe them sef :(), so in pure Naija English I was broker than a Broken iPad screen last week. Not like I was broke sha, I just didn’t have liquid cash. So after those goons at Samsung had wasted my time finish, it was time to go home. Looked at my phone, No Alert, call Dr. taa For where, the phone just kept ringing like Dj Cuppy was using it to do DJ work at a party. It was then i knew that my own e haf finish.. I was about to get screwed and my woes had begun, as I didn’t have cash in my wallet to go home.. and those Mumu Buses no get POS machine :( You know that Mogbe moment when you don’t have money, and then the person that was supposed to credit your account decides to leave her phone in silent in her bag.. Well Yep.. I was there. Frustrated was an understatement. And I jejely started doing Gulder ultimate search, looking for an ATM that would pay me in denominations of 500 so I can jejely take out the last withdraw able N500 in my account, but for where? All the Mumu ATM’s in Ikeja were only paying 1k and above. At one time I went to Wema bank.. Not GT oo, Wema bank that doesn’t have customers ooo, to take money, and their ATM sef was paying 1000.. as in I was burnt, confused and frustrated. I Called my sister and taya! For where, it was like she was dancing to her ringtone. So it was at that moment I faced my fears, walked into FBN and attempted to withdraw N 600 from the counter. 


Omo as I dey enter ehhnnn see fasting and Prayer that I was scabashing in my mind, hoping that I wouldn’t go and jam somebody that I went to Uni with at the service desk oo, or a lady that I once toasted inside BRT there... So once I got in I first looked at the cashiers to check if I knew them, but heaven so kind  the coast was clear, and upon realizing that I knew none of them, I went straight to the customer care lady and was like ma I need a withdrawa slip. Heheh when I filled the damn thing out, and she saw 600 Naira ehnnn.. heheh her Eyes popped out.. but wetin concern me, is it not my money ni? So while she did the whole processing to take N210 for counter withdrawal thingy, I sat next to her, legs crossed and ** in Ijagz voice, I was feeling like a pimping. After wards I went to the lady at the counter and jejely gave her my withdrawal slip of six hundred naira ONLY.. hehehe I saw her smirk a bit but what concern me? Is it not my money? As I left the bank that day with my head high, and my 600 naira in my pocket I got thinking.


The Bible says that we are created in the image and likeness of GOD, hence we are gods. If I am correct then, it means all of us were actually born kings, born wealthy, born to rule and not to be ruled over, but the thing is most often yeah, most of us judge ourselves by our present forgetting that our future should define us more than our today. I mean we don’t have to be the richest now, the most beautiful, or the most charismatic of people to get all that we want or to be happy, all we need is the proper mindset of Royalty, the ability to believe that we are much more than our present, that we are worth more than our today, that there is hope for a greater tomorrow, regardless that today isn’t all that. I was listening to Pastor Joel Osteen this morning as I took my shower with Ice cold water. At one time ehn, I almost ran out of the bathroom.. aha!! Lagos weather shaaaa, the water was too cold, like Titanic kinda cold :(…. He said something about the Queen of England, and it had me thinking that the Queen doesn’t work, walk and live with so much poise cause she is the richest, nor cause she is the most Beautiful, I mean my baby is far more beautiful than the Queen of England jo, but the Queen of England works with so much poise cause she KNOWS she is Royalty, because she knows deep within her WHO she is, and I think that’s something that most of us don’t know, or we fail to remember. We fail to remember that our Today doesn’t define our tomorrow, that regardless of the fact that things aren’t all we hoped for, or that we have just 600 Naira liquid cash in our wallet **Shines Teeth, that everything will always be that way..No! We have and can create a better life for ourselves regardless of our today. 


So this morning, I implore you great young minds to be the very best that you can be all time every time, to not let your “”NOT SO GREAT”” today define you, but to hope for a better tomorrow. I dunno why I am adding this, but to all who have failed at very important times of life just like I often have, lemme just add that Failure isn’t a definition of who we are yeah, but a definition of what we did in a wrong way, so never give up on your dreams regardless of what today is.

Thank you for the past 7 minutes of your time Fam, you guys do me a great honor. Ehm.. **Scratches Head  to Esther koko and Moby asking how I know its 7 minutes, well all I can say is use your church mind and accept that it is 7 minutes ooo jari, and the lord will bless you richly as you accept it.. **Shines teeth. 

Do have a great week Fam, and I pray for you that as you go into this week, you will not have a reason to Trek the whole of Oshodi looking for road, and that you will have loads of cash, and won’t have to look for 500 naira dispensing ATM.

Bloggers Alert: 

Have you guys Met Atiya? Mehn she is a really awesome blogger, and I stumbled on her Blog recently via twitter. There is this calm sea breeze feeling you get while reading her blog.. You know the same kind we get from reading Peace Itimi’s, One+ The ONE’s and Atinuke’s Blogs. Kindly show her some love if you can, she is a lovely lady.

Ms. TLG.. Now this babe is an Awesome writer, and she has been writing for quite a while, I think for as long as Toinlicious, and Janyl sef. Plus she is drop dead Hillarious… There is this Post about her HIV tests, and that cracked me up a lot, please go over there if you can Fam, she writes just like Sykik and the beautiful Life saver Moby :)

P.S: Abeg you people should put me in prayer ooo..,I put all my salary of last month into one crazy investment, and when I told Wajilda yesterday, she was like “”You this boy ehnn..”” heheh Its not like I don’t have money ooo, but I don’t have money. Its complex small.

P.P.S: My birthday is on the 12th of November, and I dunno what I will do yet on that day oooo.. I have a feeling that’s something ghen ghen will steal me away from this 8-5 that day shaaa… But till then, lerrus be wastching  :) Cc: Oyinlola Sobowale

P.P.P.S: A huge thank you to Esther of thewayestherseesit.blogspot.com for this ghen ghen post which she featured the YnC Blog, I mean we are humbled Bubba, and may GOD bless you Richly… See ehn Esther Koko **In Bruno Mars voice, I can catch a granade for you, Jump in front of keke for you, You know i will do anything for you... :)

P.P.P.P.S: Oya no vex, this is the last one. Oga boss Skinny Mofaya visited our Blog yesterday, and I was so humbled to read his comment.. hehehe It was like the U.S.A president visited.. Thanks Oga Boss, you too much sir. 

Cheers Fam, you guys Rock. Lemme not lie ehn, I am nothing without you guys. @Raleeyat the newly appointed President of the YnC Silent readers association and her fam, you guys are awesome, and I am humbled that you guys understand my confusion. GOD bless you loads. xx


@The Girl friend, baby this picture below is for you.  Love you loads.



 Okay my Instagram Account is youngandconfused_byjdb. It would be awesome to meet Y'all Fam.

#Udo

51 comments:

  1. @ the expression "taa for where"got me giggling hard,we used to use that line in school very well.
    I know how you where feeling inside that bank, I once withdrew N500 when I was in first year. I was just smiling like a fish to the young man at the counter, humming "plss pay me" repeatedly. I shaa waspaid and I left but not with my head so high, my self esteem then was a mustard seed, not any more. So you met Moby? I would really love to meet her.o, Ehen! I saw you on Ernie's bufday video, hahahaha, you wre forming boss with the phone, and calling Jilda to say happy bufday. See you. Chioo *smh*
    How is 9 to 5 coming handsome. That investment will pay off IJN so I can attend wedding soon soon. And pls, stop trekking too much or do you want to become as black as balotelli?
    Have a stress free monday handsome.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheh @ As Black as ballotelli.. Mehn Engr. Cliverly.. The matter wey i jam that dey ehn, e heavy for mouth.. At a time yeah, all i wanted to do was just sit by the road side and start crying.. lmao.. The 8-5 is great Bubba, we bless GOD, as we are trying to try.. Mehn Blogy'm, I guess we all have at one time or the other gone through that crazy phase of ""No Moneyness.."" but I am learning that our wealth or value should not only be defined by Liquid cash, but by more of self worth.. So because say we no get money today, no mean say we no go get tomorrow. Cheers Bubba, and be safe.. Happy November Bubba.. xx

      P.S: yesss oooo I wanted to do the video with my baby nah, so I called her.. hehehhe whenever i re watch it, and see me smiling like a fish cause of her voice yeah i just usually taya for maself. :) Welll oo Lof nwantintin...

      Delete
  2. Duru Bubba! I know that 500naira feeling... Omo I don collect 800naira over counter n cos d guy was a toaster he was sizing me up as if to say "ds girl no even get money naim she dey style for me" but then I v no atom of shame in my life so I boned
    U met Moby!! U met my blogger crush!!! I need to look for that babe sha!!!
    Have a blessed week n say hi to Jilda for us

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehhehehe Mehn Esther Koko when money comes in to the matter, shame usually jumps out of the window ooo.. So the guy was toasting you yeah?? Hmmnnn that would have been a good time for him to give you N4,200 on top nah, and ask for your number in return.. That guy aint got game oh Jari! If na me ehn, i for capitalize on the opportunity.. **Winks.

      Yess ooo Esther koko, i met Moby and she is a very Ghen ghen person by default.. Plus she can fine for Africa shaaaa.. and there is no dull moment for where Moby dey ooo :) Thanks Bubba, I wish you the same, Jilda will most definitely hear that you said hi. :) Oya Take E- Hugs, E- Handshake and E- Touching Bory.. :)

      Delete
  3. Ah...I see it has happened to us all. I have withdrawn N600 from my account also. That was in my 100 level. Good thing you can trek plenty oh, You must have saved N400 from that plenty trekking.

    You know what? I will keep asking how you got so smart...this post today was for me. I woke up feeling really down over some stuff that are not foing well for me. Now, I just have to riase my head high (like you did in the bank) and remember whose daughter I am! I am royalty because I come fro Royalty! An Aristocratic dynasty! I have no business walking around with a frown and my shoulders down.
    Thank you my darling for this post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahahahahahahahahahahahahha lmao! @ ""Good thing you can trek plenty oh, You must have saved N400 from that plenty trekking."" With all due respect Vira, You nor well ooo lmao.. now that had me in stitches hehehehe.

      Wow Vira, thank you so much for this comment, as you just gave us several reasons to keep writting with these kind strong great words. I always pray that every Post we put up on this blog touches a heart, and helps someone to not give up, and my I thank GOD that we were able to help in our little way Bubba. Vira as you stated ehn, you are Royalty, a Princess, a daughter of Zion born to Rule, born to be wealthy, born to excel and live with full confidence.. Please Never undermine the spirit of excellence in you, but keep doing you with confidece all time every time. I am a strong believer in the fact that we might not be "all that" now yeah, but if we fake it till we make it yeah, one day we shall become very Ghen ghen.. Cheers Bubba, you Rock. xx ** In Mobys voice.. Oya Chop Kiss.. and Chop E- Hugs, so me go fit Chop small touching Bory... **Winks

      Delete
  4. Duru,Duru, Duru!!, ok oh!..*lips sealed*....this really cracked me up, well, it doesn't matter what our situation today is, what matters is how we think about the future.....a lovely day Papi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheheheh Zeezah, if you see the way I am blushing like a fish here cause of you ehn, you would think someone just credited my FBN account.. You too much Bubba.. In short in Wizzy's voice... O nanana ehii.. Del B on the beats.. I fit die on top your matter Eh!! Zeezah ooo.. :) You too fine god bless your Mother eehhh.. Zeezah ooo. Truly Bubba, Our Today doesnt define in totality how we will end up, so if today is not very ghen ghen for us, we have to keep believing that tomorrow in all sincerity will be better, we have to work hard, and not quit, we have to not loose hope, cause it is in hope that our ability to cause change lies. Cheers Bubba.. xx

      P.S: Turn uP! Turn Up!! Zeeezaahh Finally visisted the YnC Blog.. You rock ooo Bubba.. Zeezah for ms World. :)

      Delete
  5. Duru I swear you are a character mehn.... I laughed all through mehn. Can't deal. I'm so happy to have met you in real life. Nice meeting you papi * streches hand*....oya shake jor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheheh Moby na you be boss nah.. You are like the Cats Meow of Blogsville, the realest Queen Bee of the hood.. Lmao.. It was an awesome feeling being in the same room with you Bubba, one that i hope to one day relive.. You know ehn, at one time on that Sunday yeah, i almost felt like pausing time so we all could stay longer together, but oh well, God dey, and Tomorrow never dies. :) Cheers Bubba, which Take hand shake, nooo!! Na Kiss I want! :) So In Moby's bedroom voice.. Oya Chop wet french kiss.. :*

      Delete
  6. Lool.. Humour + lesson I will definitely remember! Pele.. What did you say/do to Dr when you got home?

    I'm Royalty - Loveeeet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. One, it always gives me plenty plenty joy to read from you ooo.. Any time you dont comment ehn, i have that ""My generator refused to start"" feeling.. :( You Rock Bubba.. Yesss ooo, You are Royalty eh, Infact you Ayo are Double Royalty sef. :)

      When I got home ehn, i just quietly went to my room.. She is my mother, sister and bestest friend nah, so I love her even in the midst of my anger and furry. :) Cheers Bubba, and have a ghen ghen November. xx

      Delete
  7. **covers face** You went through all that papi??...**shrugs** anyhoo it comes with the Liebster description...hehe...I dunno what to say to you papi...I am overwhelmed....I am sooooo happy I got you mehn....I mean...you have noooo clue. So royalty.....Well, like I always say...we are all unique people in our own little way...and to be Unique in my books is royalty. Cuz everyone has got something that the other person doesn't have. Honestly, I am sooo overwhelmed...I dunno know what else to write actually...I wanna talk bout the topic buh when I look at the first paragraph, I get stuck again....Phew!....I think you are an awesome person...You really blew my mind Duru.. **screaming** TTT Fam Blog All the way!!!!.....I am honored to have you on board.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ ""we are all unique people in our own little way...and to be Unique in my books is royalty. Cuz everyone has got something that the other person doesn't have"" Word Bubba, truly that distinct character we all individually have makes every single human stand out specially, and I believe that if we work hard to develop that GOD given Uniqueness in us yeah, there will be nothing we cannot achieve.. Mehn Dont sweat it Erniesha Tibs, you rock oh Jari.. It was an utmost pleasure doing all that for you, and my I was humbled that you sacrificed so much to make us smile.. We love you loads Ernie...Yesss ooo 3 Gbosa's for the TTT fam Blog, we too much, and you are just the bestest Mother hen there is. Cheers Bubba. We love you Ernie.

      Delete
  8. Hehe hehe, Duru see wetn i Miss oooo, my wizardry broom no gree work yesterday, if say a Don reach working class a for buy plane ticket come Lagos oooo.... Tosyne said u greeted me oooo... I am jumping higher than Mt Everest... Kai but Duru I carry lastma for this post ooo... Woke up by 6am and checked your blog... No post yet.... Tibs is a great woman... I read her blog everyday... Oga boss am signing out ooo... Fin way email me

    www.icelaw.me

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe Oga Boss Ice... You na Baddoo nah.. You for carry that wizardry brrom go winchi winchie mechanic on saturday nah, e for no disappoint you on Sunday, and you for fit show... Yes ooo i told Tosyne how much of an inspiratiion you are, and how humbled I am to have met you down here sir.. Mehn you did?? Wow!! Thank you soooo much Oga boss Ice.. I am humbled that you sacrificed so much.. 6 AM! Wow.. GOD bless you loads Oga boss, you rock sir.. In fact Ice for President of Blogsville. About the Plane, GOD go make us bigger sir. Cheers Oga Boss..

      Delete
    2. Oga am blushing in purple ooooo.

      Delete
  9. BTW, I don't enter bank deposit #50 just to withdraw 950 from ATM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choi!!! 50 Naira!!! Mehn you get mind oooo.. :)

      Delete
    2. Bros Chiemela, you bad gaaaan o. Please how did you carry your face when you wanted to make the deposit? Straight or bowed or to the side? If nor be say customers are considered kings, I'm sure the cashier would have flung your 50bucks *hehehehehehe* choi

      Delete
    3. Lol, I waka enter bank na, collect deposit slip fill MA stuff, with all the buff up that day ehn, U go think say a come deposit or withdraw not less than 100k, I just give am dey serious ehn... She come ask why a dey deposit 50 naira, told her their ATM no fit pay multiples of 500.... Even say I borrow the 50 naira, she start to laugh

      Delete
    4. Lmao @ Ice, guy you nor welll ooooo.. lmao.. mehn you are Epic aswear. Lol.. @Oyinlola, Bubba I sight you oooo... thanks for coming over... **In Wajilda's voice, your presence makes me feel like a pimping... :)

      Delete
    5. Lmao @ Ice, guy you nor welll ooooo.. lmao.. mehn you are Epic aswear. Lol.. @Oyinlola, Bubba I sight you oooo... thanks for coming over... **In Wajilda's voice, your presence makes me feel like a pimping... :)

      Delete
  10. This ATM tin don do me b4 o. U were lucky it wasn't on a weekend u for no see entrance enter bank @ all. You know one good tin bout this life? When u think there is no hope then God always find a way. In fact,
    Sometimes when all this brokeness happens i just shake my head cos of the bright future ahead....God dey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ ""When u think there is no hope then God always finds a way"" Mehn True that Bubba, GOD is awesome like that.. I mean he always lives me wowed by how he pulls through for me... hehehehehe kai Temmie of Life, had it been on a Saturday ehhhnn.. Bubba I for just sit down for road dey cry, or better still Trek reach Festac.. it would have been mad! Chei! Thank GOD ooo...

      Delete
  11. Duru!!! U're one very funny person o, twas interesting to av actually met u in person...we've all found ourselves in one awkward moment or d other in our lives jare, all those lobatan moments, d best thing u did was holding ur head high...I'm royalty, nothing less...very very cool blog, I've come to stay!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turn up!! Turn Up!! G.B in the Building ladies and gentle men.. hehehehehe Mehn I just dey smile like fish as i dey type this comment sir, mehn You Rock Oga boss. I was humbled to have met you too big man.. Just so you know ehn, me and Mannie will still come and Kidnap you ooo.. We want ransom money from all the gehs on the TTT blog, cause they haf love you and finish :)

      Mehn G.B, you know those Lobatan Moments are usualy quite hard to accept when they are LIVE nah? :( but Oga Boss but after they have passed by yeah, and we get to sit down and reminisce on them, we always get a reason to smile, and just thank Baba GOD that it wasn't worse than it was. Cheers Oga Boss, and my! I am humbled that you came by sir.. Its official, G.B for Mr. Blogsville.

      Delete
  12. @duru hahahahahahahahahahahahahahaha! Omo e knack u gan on that thursday oo. Some of us go thru such shii somedays but its only a phase mehn! *In MI abaga's voice* We'll all be rich.

    I'm still watching @Gb and I'll be strategizing how we'll kidnap him soon :p.

    #Welldone #PreacherMan #LoverMan #MyNigga















































    #Mannie









    #YnC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myyyyy Niggaaaa.. hehehehe Mehn I am so joining you on strategizing how we will kidnap G.B ooo heheheheh.. But wait first oo mannie, any plan that you come up with ehn, I will be driving, so i get to wait in the car so i can take off once i see Police, while you and the other guys do the abducting.. Deal?!. :) True that Oga Boss, GOD willing ehn, someday we will have more than we need.. E go better Brother.. Thanks for having my back all the way Brother mi, you rock sir.. :) Twale baba...

      Delete
  13. Lool..I've never been in that kind of fix albeit I once went to visit a friend at Ikeja and as I got on the bus back home, I realized my wallet was missing, my mind started doing backflips! My stomach started churning, thank God we had not gone far, I asked the conductor to drop me. Naso I use leg waka from computer village to airforce base, all effort to trace the wallet proved abortive oh! So I was wondering of I would have had to do fine bara that day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheheheh Amaka e for no funny oooo.. Mehn that shii can be embarrassing. I can imagine speaking English for the conductor, and the guy would be like ""Kini eleyi so? e funmi lowo mi jare."" hehehehe Mehn those Fine bara guys are something else ooo.. you need to see them on the Island, begging with full confidence.. One time yeah, the same guy approached me twice, i was like see this guy oooo.. :) It is wel oo.. Thanks for being here for us all the while Amaka, you rock Bubba. :) xx

      Delete
  14. Lool this post is hilarious and inspiring,
    Thanks for the mention, was nice meeting you too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. She be my fine fine fine lady! Eh!!! Fine lady. My Agbani in the building ladies and Gentle men. :) Thank you Bubba, I thank GOD you could relate to it. Haba, you are like the cats meow of Blogsville now, it was a huge honor to mention you, and a much bigger honor to have met and sat with you Bubba.. You Rock. Its official, Agbani Tosyne for Ms Universe 2014

      Delete
  15. ohhhhhhhhh......i want to read this post badly but this wahala school and their assignments no won allow me...........crying.....i will surely come back to read

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wahala Bubba, we will be waiting with our hands wide open to receive you.. :)

      Delete
  16. 'our future should define us more than our today'...did you miss a dont...I think today makes the history of tomorrow. The way you do things today will determine how your tomorrow turns out. You exercise today..tomrow you be looking like Hale berry..You eat loads of red meat thinking your still young with a high metabolism rate--you catch gaunt in the future . Just thinking out aloud..and they are just mere examples....that banker eh...she saw money instead of Duru Jr. Nice One

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tweenie, its always thrilling to read from one of my favorite African Bloggers.. So we get to go a bit head to head on this one i see? lmao.. Bubba you are totally correct, and our Today matters a lot. but the perspective of my thoughts on this post was leaning more towards Us not accepting today as Final, and not taking the ""Not so great"" status of our Today, as a guarantee that Tomorrow will not be better. That we do not see today as the end, but that we believe deep within us that regardless of the fact that today might not be ""all that"" yeah, if we keep keeping on and dont loose hope, Tomorrow could be better, and compensate for the hardship that we had to go through today. It is well Bubba, You Rock Ritah.. Cheers Tweenie.. E- Hugs :)

      Delete
  17. AWARD: Hilarious Blogger of the Year.



    mehn just discovered your blog. i read your posts each one up to twenty - many times a day, you inspire.

    i dey come back!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woah!!! Turn Up! Turn up!! Thank you Brother mi.. You do us a great honor sir, and I thank GOD that you can relate to our confusion Chukwuma.. I dedicate this award to janybenylshares.com Twale Oga boss... Its humbling to have you around sir. Cheers

      Delete
  18. Yaaay how I love reading your replies ehn you should post everyday :p

    ReplyDelete
  19. loooooooll.this is just too hilarious. loved it!
    http://www.dammyrouge.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow... Thank you so much Dami... you need to see me wearing my Mr Nigeria smile cause of you... :) Thank you so much for coming over Bubba, you too much, and my! I thank GOD my confusion made you at least smile. Cheers Bubba.

      Delete
  20. Whooooot whooooot! Wait, shift first.... my picture has gone up on the hall of fame!!!
    Jesus be a faint-stopper! I'm about to faint!
    This is a kodak moment *adjusts dress and face* Erm, i would love to dedicate this awesome moment *sniff* to the amazing people of blogsville *waves like the queen*... who read me lovingly despite my irregularities, who love me with all my curves and all my edges...lool. Gawd, i really feel special right now. This is an emotional moment *sniff*
    Love you man *huge kiss*

    Lmaooo @ the bank story. I can just imagine the looks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lmao... Toin you have me smiling so much ehn, that i dunno what to reply. Lmao you are just the bestest and my i love you so... xx Thank you for being in my confused life, and accepting me into yours... you rock Bubba.

      Delete
  21. Hope you've removed your sister phone from silent biko. Doh. You are just too hilarious and according to Chioma I want to eat wedding rice oh
    Divadiari.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehehe Sogie, our case is that of pot calling kettle black nah... I mean you are one of the funniest bloggers down here nah, and we are only following your foot steps. Sooo... why do you want my head to swell like blom blom nah? Why Soggie iggs? Lmao About my sisters phone, mehn Bubba, forgerit, na her way be that...

      Thank you soooo much for stopping by Bubba, you always bring joy with you whenever you come around... plus I am tripping for you on Instagram ooooo... :*

      Delete
  22. Awwwww bless you dear - I'm sure you guys had an amazing time at the orphanage, and Tibs must be so proud of you guys. Will check out some of the aforementioned blogs - Btw, how are you and Jilda doing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehheheh we did ooo Y.T, although the suffer that i suffer that day ehhhnnn, only my shoe can tell. Thanks Bubba, i will be super grateful if you do check them blogs out, as they are really ghen ghen bloggers. Wajilda and I are doing great, we turned 2 months this November, so we are basically growing together, and hoping for the best, plus i am loving hr more each day... ehmmm i think oooo. Cheers Bubba. xx

      Delete
  23. Lmao @ Toins comment. I already follow some of these bloggers but I'll def check out the others

    www.cassiedaves.com

    ReplyDelete
  24. I love this post.... the Atm saga was hilarious. I know say I go do that thing one day. Recently I almost went to pay in #500 just so I could withdraw #1000. Biko, wetin u do Dr. Duru? I need to know.

    I am royalty. Its the knowing that makes the difference.

    ReplyDelete
  25. Gbam! #Its official This is my bestest post on your blog! Laughed @ your #600 withdrawal ! but really it true... Its your money! #walkTall

    ReplyDelete