Monday, 25 April 2016

#MyBachelorsDiary- Where is the Love?!


Turn up Turn up Ladies and Gentlemen.. Whats uP! Whats uP! Whatssss upppp!!!! Omo no jokes eh! Forget Heart Break eh! Nothing hurts more than when your account balance reads 0. 00 in any Currency at all.. But Worry not! Oluwa gats you.. Money wihh show... Can I hear an Ameenn someboRRy?! I’m Duru..  Whats good YnC Gang?! Whats been happening?! hafa hafa hafa! Omo like play like play eh.. I have been on sabbatical lori blogger eh! I feel so guilty to have been away.. but you know nah! **Wears Martin Luther King face.. There comes a time in a man’s life when he has to leave Blogger and Pursue woman :D Choi! I never hexspeRRed eet eh! To be away this long i mean.. I so hate been stale on gist! But oh! Well. Life! Aight.. with no much Adue.. lets dance shall we?!


So Insha Allah yeah.. I have been on a traveling spree in the last 3 weeks. Omo as you see me so ehnn.. **Adjusts Agbada :) Every day on my Visa must be maximized to the fullest ehh! Biko.. Omolomo cannot come and goan sleep on top of Keke lori Obodo Onyibo :) lemme maximize this waka to the maximum- maximum. So in the light of my Traveling Spree; I got to meet Calabar geh of Destiny and the crowd goes Yyyyyaay! 1st off lemme quickly tehh you that Calabar geh is too cool for school yo!  I mean no jokes eh! She is a sexy someboRRy for days **cleans Sweat.. I mean Ogbono Feli-feli kinda hot! annnndddd she drives an Aeroplane.. I mean her car can send Text message nah.. How much cooler does it get?! You know all these ghen ghen onyibo cars that can do Back flip ba?! Eheenn.. that’s the kinda car she drives #TeamBadAss :).. No doubt eh! She is boss like that.
 
Buckingham palace

Please be informed Gang.. that I have officially Kissed Dating good bye **cleans lone tear..  And I think I mean it this time Ifaye!! . Lemme gist you why! A couple of Days ago.. I used the hard earned money that my Father sent me to survive to go to London instead. Please be informed that London to Coventry is like Lagos to Benin.. hence if I tried to Trek it as usual.. na 5 days journey by Legedis benz be that heheh.. So I Buss'ED' it.. and I was so excited. Now prior to my meeting with this geh.. me and the babe had been doing loff lori Whatsapp ati Mail for almost 2 years now.. and I like to think that the geh e haf trip for me pata pata like  butter lori bread. You trust me nah Gang.. when my head is correct.. I can speak fine fine English for daysss nah.. so all my messages had been bursting her head on Gmail and WhatsApp and lo when I met her.. I was in for the shock of my life.. Inshort I realised that “Its not by Beauty alone”


Its beyond me how people can seem arrogant.. and feel like the world is theirs.. it is beyond me how a geh just because she is fine like mami water and has a body like Beyonce.. fails to look at others with a lens of Beauty as well :(. it is funny how a geh simply because she speaks like someone who has Hot yam in her mouth hence the many many Phonetics she spews.. will look at a full grown 24 years 166 Days old fine boy like Duru with his 3 dimple.. 5 Muscles.. 6 Packs.. monstache and swag et al.. and stand up and leave the lunch table.. and then its hit me that the geh has failed to realize that "Love is Blind!”

Source- www.quotesgram.com

I must confess sha.. I creeped her out a little. Sadly before I met her.. I was having a Burger King on the train.. and lo when I met her.. apparently I had something on my nose.. Embarrassingmoment101.com! But my kweshion is what happened to all those love scenes in Onyibo movie that the geh will see a guy that looks broke and love him still.. what happened to all those scenes that a girl will choose to be with a guy regardless of what she sees on the surface? What happened to taking a “leap of faith?!” I was talking to some one when i went to London Last weekend.. and she said.. "Duru.. You are too Razz" heheh and then it hit me.. that if you cannot like me for the Razz that I am now.. you will not cherish me enough for the Tush I will become :).



Mehn no jokes oh Gang.. I thought getting a geh friend in Nigeria was HARD WORK! Trust me.. that one na Child's play in comparison to what my eyes have 'saw' hia! because apparently yeah.. Many girls in the UK think that you want to date them only for profit and not for love.. and I am like come on!! Because I don’t have money at 24 does not come and goan mean that I will not jam money when I hit 25 now! Abeg they need to chill.. Cause look me.. look me well well.. “This is not my real face oh”


Thank you for investing the last 7 minutes of your time in my life gang.. Don’t worry.. my Brain is clearing small small.. The woman wrapper is leaving.. the confusion is cleaning.. hence I promise to make you knowing me personally worth it.. I promise to make you proud.. I will love you forever real real... Yes.. YOU!


Y’all do me a great Honour with your time.. and my prayer for ye this week is simple.. May ATM Machine not swallow your card on Friday Night when you go to Turn up with bae.

Blessings!

Instagram; @youngandconfusedafrica


#Udo #ItcanonlybeGOD

18 comments:

  1. First to comment, Oluwa shall provide in Jesus Name. Amen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amen Bruv.. OLUWA gats us. Thank you for being my Guyest Guy King Ice! After Buhari na you oh!!!

      Delete
  2. Lol. Well, I think one day we need to talk and laugh about these lady related issues.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheheh Iggbbbbbbeeeeee! Lol! Anytinme i see your comment ehhnn Brother! Joy like River Niger used to come and goan flow through my heart! loL! No wayo!! Gimme Visa to your Obodoo America.. and i wihh come Running. Thanks for coming by Twin Brother.. You me a great Honour with your time. Blessings!

      Delete
  3. Yaaayy. JdB is back lori blogger. Ehen,don't kiss dating goodbye o. Me that I'm already planning colour combo for ur wedding by d time u get bk. Biko do fast fast o..... Lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehehehhehehe Lol! Lmao! RaaayyyyooO!!! Wo! LeMMe tell you somet'N the way I love you ehhnn.. NOth'N can come and change it Mmwwahhh! You are toooo cooolll for schoooll yo!!!! Thank you for being my Friend.. Inshort.. Ya the YnC Course Rep sef effective immediate :) My Brand Ambassador toh Baaddtt! :) GOD Bless you Rayo!!

      Delete
  4. Lol..........Duru I feel for you and you spoke really wellll! But for real there are ladies who are dying to meet real guys like you. There is nothing like living the real you. What is life then if not to have extra burger hanging on your nose? All these poshness and branding na just forming (they can only work in the business room)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhehehehheheh @What is life if not to have extra Burger dangling on your nose" Oshey!!! Supporters Club tohh Baddd!! lol Thank you soooo Much Nike.. For being True to US.. I love you.. I miss you :(

      Delete
  5. dURU HAFF SUFFER O....kai. Wo my dear, love will find you when you least esperredit... iwo ma worry. Fresh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehehhehehe Awwggh! Moby koksss.. See ehnn Moby! **Whispers.. lemme not lie ehhnn.. The way my boRRy used to come and goan do jigi jigi Bam bam for you ba! Words caNNot hexSpelIn!!! :) Thank you for always my MUA of Aye!

      P.S: We go wash am when i show oh! By then you for don buy that our dream car nah **Winks.. Love you Nne.

      Delete
  6. Duru baby...dan worry love shall locate you cos it jumpin upandan lukn for you...there is nothing that pays better than being yourself when it comes to the matter of love

    Glowyshoes's blog

    My Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammmmmmmeeennn! Ah! see Glowy of Aye!! is Prophesying on top and over board my life ehh! I claim eet eh! I wihh find Love.. Love wihh find me.. Inshort.. we wihh come and goan jam ourselves :)

      Thank you for always Glowy! Ya too cool for schooll yooooo!!!! I love you more than i love Kilishiii!!

      Delete
  7. Was it even up to seven minutes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehehehhe Kai!!! You can never please Human Being shaaa.. Favour Milo! You ehhnn! You see you ba?! heheheh If its too long.. You will complain.. nah Eeezzz too short abi?! my god wihh judge me and you oh! lol..

      Thank you for coming by Nne.. You Bring me so muuuccchh joy when i see your comment. xx

      Delete
  8. Duru - u will not kee sombori with lafta. We need to plan a proper return match......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehehehh Calabar geh yoo!!!!!! Yes oh! As long as Afang is involved with the Rematch! **Clears Throat.. Just gimme date and Time.. and i will Run to the North.. heheh Awon Seven Sisters someboRRies wihh hia oh!

      Thank you for coming by Nne.. Your words bring me joooyy!!!

      Delete
  9. Duru still went to obodo oyibo to do love, even after giving love red card in naija!
    I'm sorry it ended that way even though the story is hilarious!

    ReplyDelete
  10. Hope you had a great time in your trip!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete